sobota, 27 czerwca 2015

Nagradzam czekanie! Oto Zadrogie Podsumowanie! #5

Coraz rzadziej piszę. Im bardziej chcę, tym bardziej moja kanapa/telewizor i w ogóle wszystko wokół chce mi te chęci osłabić. Ja nie mam z tym nic wspólnego!

A teraz poważniej. Miałam na głowie sesję, a potem wyprowadzkę. Uwierz mi na słowo pisane, że nadal do końca się nie rozpakowałam. A minął już tydzień! Znając mnie od 23 lat wiem, że prędko tego nie zrobię. Taki już mój "urok". Przejdę jednak do tematu właściwego.

Przygotuj się na Zadrogie Podsumowanie nr 5. 


1.

Wiesz, że Iwona Węgrowska urodzi już za tydzień? Teraz pewnie zadajesz sobie następujące pytania:

Kim jest Iwona Węgrowska?
Dlaczego ma mnie obchodzić, że niedługo się pomnoży?

A kiedy już zobaczysz jej zdjęcie zapytasz:

Kto w ogóle miał ochotę ją zapłodnić?

Na ostatnie pytanie odpowiedzi nie znają nawet buddyjscy mnisi. Na wcześniejsze nie chce mi się odpowiadać.

Ale do rzeczy. Iwona rodzi już niedługo, a o wszystkim okołoporodowym informuje na bieżąco. Dzięki temu wiem, że jej córeczka będzie miała na imię Lilia. Serio. Już nie lubię tych kwiatów. Dzieci też nie lubię. Wszystko się zgadza.



2.

Inna celebrytka postanowiła zwrócić na siebie uwagę jedynie przy pomocy nowej fryzury. Dodam, że niezbyt twarzowej. Patricia Kazadi, bo o niej mowa, już nie chce być ładna. Tak mój ZaDrogi Czytelniku! Woli być brzydka, bo wtedy czuje się sobą. Sama to powiedziała. Dodała, że uroda jej "nie jara", a nowy wizerunek jest swego rodzaju oczyszczeniem. Ja nie wiem, co ona chciała sobie oczyścić. Chyba poprzez ścięcie włosów pozbyła się też kawałka tego co jest pod nimi.
Jej nowy singiel także nie powalił mnie na kolana. Na pewno nie będzie musiała z niego oczyszczać żadnej listy przebojów.


 3.

No i nareszcie NIUS dnia: Brat Rafała Maślaka – Olek – nie dostał się do Top Model! Smutek, płacz i powrót do fabryki tubek (tam pracuje nasz grzybek). Przy okazji pożalił się, że producenci przez cały dzień castingu nie dali przyszłym/niedoszłym modelom jeść. No HALO! Modele i modelki przecież nie jedzą! Jeżeli Maślak chciał się wyłamać, to mógł ze sobą wziąć coś na przekąskę. Opakowanie wacików na przykład. Mógłby wtedy podtuczyć konkurencję i zwiększyć swoje szanse. A tak? Był głodny na darmo. Olku, lepiej nadal stój w cieniu braciszka, bo zbliżają się upały.



Na tym zakończę. Obiecuję, że od teraz posty będą się pojawiały prawie regularnie (prawie, bo znam siebie i musiałam zostawić "furtkę"). Do przeczytania!

Miłych wakacji ZaDrogi Czytelniku!!!

Ps. Trochę zmieniłam wygląd bloga. Jeżeli jest gorzej, to daj mi znać. Możesz też śledzić moje nudne życie na Instagramie (ka8_8zet) lub Snapchacie ( również ka8_8zet). Ta ostania aplikacja jest moim nowym uzależnieniem ;).

3 komentarze:

  1. <3 Zdjęcie Iwony <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem na tak, szczególnie zdjęcie i opis pod nim mi się podoba :) Co do wpisu to Patrycja Kazadi pobiła wszystko :D Przeróbka mistrz!

    OdpowiedzUsuń