sobota, 2 maja 2015

Czy to ptak? Czy to samolot? Czy to Twoja babcia na paralotni? Nie! To Zadrogie Podsumowanie #3!

Już myślałam, że ta chwila nigdy nie nadejdzie. Naprawdę. Nie sadziłam, że znowu zasiądę do komputera i wystukam frazę ze słowem "podsumowanie". Wiesz dlaczego? Bo kiedy coś sobie obiecuję, to prawie nigdy tego nie wypełniam. Przykłady? Ok! Obiecuję sobie, że już więcej nie przesadzę z imprezowaniem, albo że zacznę oszczędzać... Jedyne co z tego mam, to puste konto i ból głowy (kolejność ma znaczenie). Jednak jak widać czasem jakiś obietnic dotrzymuję. Dlatego zanim rozpalisz grilla zostań chwilę ze mną. Zapraszam na Zadrogie Podsumowanie #3!!!

Dawno już tego nie robiłam, więc wydarzenia, które wezmę dziś pod uwagę mogą być trochę zaśniedziałe...
 1.



Doda. W tym krótkim słowie zawiera się tak wiele innych. Dawna królowa muzyki pop zasugerowała ostatnio, że chętnie zaśpiewałaby coś w duecie z Edytą Górniak! Tak, o tej Edycie piszę. Tej, której piosenkę pt. "Kolorowy wiater" (wiem, że tytuł jest trochę inny ;p) śpiewam podczas powrotu z każdej imprezy. Mam na to świadka – świadkową. Wracam już do tematu. Doda bardzo by chciała sobie z Edzią powyć. Znalazł się nawet kompozytor niedoszłego duetu. Niestety Edytka pomysł wyśmiała. A szkoda, bo oczami wyobraźni widziałam ich wspólny klip. Nawet wiem, jak mogłaby zaczynać się piosenka. "Jestem kobietąąąąąą i fajna dżaga ze mnie jest! Oł jea".

Zostanę jeszcze przy Dodzie. Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, ale była Majdanowa ma nowego faceta! Emila! I tyle o nim. Podobno mieli się rozstać, ale dzięki Instagramowi pokazali, że nadal są razem. Media społecznościowe naprawdę łączą ludzi...


2.



Już dzisiaj skończy się nowy show TVNu Mali Giganci. Ja tego nie oglądałam, bo nie przepadam za śpiewającymi/tańczącymi/mówiącymi i w ogóle istniejącymi dziećmi. Jednak muszę przyznać, że dzięki temu programowi wiem, że Chylińska grubością coraz bardziej przypomina kartkę papieru, a Superniania jest oburzona (nie do końca wiem czym, ale chyba żałuje, że to nie ona siedzi w jurorskim fotelu).


3.


 
Za to inne, już dorosłe, dziecko telewizji postanowiło namącić sobie w celebryckim życiu. Mam na myśli Bożenkę z Klanu, to znaczy Agnieszkę Kaczorowską. Flagowa tancerka Tańca z Gwiazdami zwierzyła się ostatnio, że w mężczyznach pociąga ją inteligencja, a nie umięśniona klata. Niby normalne słowa, ale znalazł się ktoś, kogo to zabolało. W myśl zasady uderz w stół, a nożyce się odezwą. W tym przypadku nożycami okazał się Rafał Maślak (dla niewtajemniczonych Mister Polski – nie mylić z ministrem – i były partner Agi z tanecznego show. Podobno mieli mieć się ku sobie, jednak Rafał miał już inną. I bardzo ją kochał, bo nawet ozdobił dla niej całą łazienkę. Całą. Patrz niżej.). Odpowiedział (bez rzucania nazwiskami), że nie obchodzi go zdanie infantylnych aktorek jednej roli. TAK! Obraził Bożenkę... Panie Rafale, może i jednej, ale za to jakiej! Założę się o piwo, że 9 na 10 osób wie kim jest Bożenka z Klanu i te same 9 osób NIE ma pojęcia kto to Rafał Maślak.



4.

W minionym tygodniu musieliśmy pożegnać się z wodnym show Polsatu. Tak mój (za)Drogi Czytelniku skończyło się Celebrity Splash! Łez wylewać nie będę, bo i tak za dużo wody z tego powodu już się zmarnowało.


5.


 
A na zakończenie zaserwuję Ci trochę polityki. W łagodnym (mdłym) wydaniu. Pani Magdalena Ogórek poszła ostatnio na pokaz mody. Niestety widocznie bardzo się spieszyła i zapomniała przebrać po poobiedniej drzemce. W efekcie wystąpiła ubrana jedynie w halkę (zapewne bardzo drogą. Za drogą). Afera urosła do takich rozmiarów, że mówili o niej w Fucktach. Serio. Na własne oczy słyszałam (xD). Przy okazji dowiedziałam się również, że Pani Ogórek w ogóle nie wie co znaczy ubrać się stosownie do okazji... Pamiętaj! Idź na wybory! Nie pozwól żeby ten kraj reprezentowała osoba w piżamie!Chyba że lubisz bitwy na poduszki...


Na tym skończę, bo nie chcę jeszcze bardziej siebie ani Ciebie wciągać w świat polityki.
A jakie wydarzenia przykuły Twoją uwagę?

Naprawdę to dla mnie ważne. 

Albo nie.

Udanej Majówki!

1 komentarz: